Pozycjonowanie w mapach Google

Chirurgia stomatologiczna usuwanie ósemek ekstrakcja zęba
Chirurgia twarzowo-szczękowa Toruń
2 września, 2020
Okna energooszczędne Toruń okna pasywne
Czym są okna pasywne?
15 września, 2020
Pozycjonowanie wizytówek firmy w mapach google

Pozycjonowanie wizytówek firmy w mapach google

Wizytówki dostępne w mapach Google są dobrym narzędziem pomagającym zaistnieć na lokalnym rynku. Dzięki mapom Google osiągamy dostęp do położenia przedsiębiorców z różnych branży. Dzięki temu użytkownik może bez trudu znaleźć sprzedawcę ciekawych produktów i usług. Żeby pokazać się na liście firm w danej lokalizacji jedyne, co trzeba zrobić, to założyć własną wizytówkę w mapach Google. Pośród dostępnych usług Google trzeba odnaleźć opcję Google Moja Firma i podążając za wskazówkami uruchomić profil. Każdy kolejny etap przybliża nas do posiadania kompletnej wizytówki. Wystarczy wypełnić podstawowe dane jak nazwa przedsiębiorstwa czy jej położenie oraz dane kontaktowe, po czym je zatwierdzić. Uzupełniona o odpowiednie dane wizytówka jest przygotowana do użytku. Warto jednak wzbogacić ją o dodatkowe informacje na które jest miejsce w poszczególnych zakładkach. Ostatnim krokiem jest weryfikacja, aby wizytówka była całkowicie aktywna. Posiadając gotową wizytówkę dobrze zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, aby stała się widoczna dla wielu odbiorców.

W jaki sposób pozycjonować własną wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie firmy przez wizytówkę w mapach Google ma wpływ sporo czynników. Przede wszystkim duży wpływ ma lokalizacja względem użytkownika. Chcąc znaleźć sklep lub usługi przeważnie sugerujemy się tym, jak daleko znajduje się od miejsca pobytu, dlatego wizytówka ma swoje zastosowanie szczególnie na lokalnym rynku. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej potencjalnego klienta, tym większa szansa na wyższy wynik pozycjonowania. Oprócz tego ważna jest rozpoznawalność oraz trafność względem frazy kluczowej. Gdy firma jest rozpoznawalna pod danym słowem kluczowym lub umieszczona na jej stronie treść zgadza się z poszukiwaną frazą tym bardziej prawdopodobne, że wizytówka znajdzie się wysoko. Możliwości zawarte w usłudze Moja Firma zapewniają wiele opcji, które mogą pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Uzupełnij informacje na temat firmy

Podstawowe dane jak nazwa, adres i telefon  warto uzupełnić o kolejne tak samo potrzebne dane, które pozwolą Google dopasować wizytówki do wyszukiwania użytkownika. Dane kontaktowe wizytówki należy uzupełnić zgodnie z danymi ze strony internetowej. Dodatkowo w nazwie wizytówki da się dodać nazwę firmy razem z ogólną frazą (np. nazwa firmy pozycjonowanie wizytówek Google). Oprócz tego warto dołączyć kategorie i podkategorie, które pokażą Google oraz użytkownikom profil firmy, czyli jej zakres działań. Ważna jest też lokalizacja i obszary działania. W lokalizacji umieszczamy adres siedziby firmy, gabinetu, sklepu itp. Jeżeli jednak oferujemy usługi poza siedzibą (np. montaż drzwi i okien w domu klienta) wtedy lepiej dołączyć obszar działania, a więc szerzej np. miasto lub województwo.

Uzyskaj atrybuty oraz opinie klientów

Bardzo wartościowe jest również zdobycie atrybutów. Atrybuty są zespojone z informacjami o firmie. Dla przykładu pokazują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu jest parking lub czy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Minusem jest to atrybutów nie uzupełniamy sami, ponieważ dodawane są one na bazie udzielonych przez klientów odpowiedzi na zadane przez Google pytania. Same opinie klientów mają ogromy wpływ na pozycjonowanie. Większość potencjalnych klientów nadal wierzy opiniom Google, z uwagi na to warto się o nie postarać i co ważne, zawsze na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii zyskujemy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.

Wstaw unikalny opis, produkty usługi i zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to doskonałe miejsce, by zwrócić uwagę na najważniejsze informacje na temat firmy, jednocześnie stosując najlepiej dobrane słowa kluczowe. Pierwsze 250 znaków pokazuje się na wizytówce firmy bez używania przycisku „więcej”, z tego powodu najlepiej skoncentrować się nad pierwszą częścią opisu. Oprócz tego dla bardziej efektywnego pozycjonowania wizytówki Google warto wpisać swoje produkty i usługi. Wypełnienie profilu tylko zadziała na pozycjonowanie, ale także być może przyciągnie większą ilość klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google oddziałuje też publikowanie zdjęć i filmów. Multimedia zawarte w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla odbiorców, ale także umożliwiają napisanie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Systematyczne dodawanie zdjęć pozytywnie oddziałuje na pozycjonowanie.

Zamieszczaj wpisy

Poprzez wpisy w wizytówkach Google zaproponować klientom wartościowych treści, które mogą zachęcić ich do przejścia do naszej strony lub skorzystania z usługi. Wpisy umożliwiają dodanie treści do 1500 znaków i przycisk, jakim możemy przenosić do dowolnej strony, np. podstrony z usługami lub innego miejsca. Tego typu wpis w wizytówce nie tylko będzie widoczny przez wiele czasu (czas można ustawić nawet do roku), może stać się elementem marketingu treści, w którym będziemy oferować klientom garść interesującej wiedzy z branży. Systematyczna publikacja zostanie uznana właściwie jak wpisy z bloga na stronie, z uwagi na co warto zastanowić się nad zastosowaniem tego elementu.

Zdobywanie linków

Linki prowadzące wprost do wizytówki są dość istotnym elementem, jaki zadziała na pozycjonowanie wizytówki. W tym celu warto rozpatrzeć się za branżowymi lub lokalnymi forami, katalogami, blogami, portalami lub innymi źródłami, uznawanymi przez Google jako wysokie jakościowo, gdzie można zostawić odsyłacz. Obszerny profil linków wyśle Google sygnał, że warto umieścić wizytówkę na wyższej pozycji, ponieważ odnoszą się do niej różne wartościowe źródła. Profil linków ma zatem korzystny wpływ na pozycjonowanie .

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Komentarze są wyłączone.