Jak robić dobre strony internetowe

Hermes Wynajem autokarów przewozy autokarowe w kraju i za granice
Wynajem autokarów wycieczkowych – Organizujemy wycieczkę
5 grudnia, 2018
Dobry Dentysta Toruń klinika stomatologii estetycznej w Toruniu
Rodzinny dentysta – Esthetic Dental Clinic Toruń
29 stycznia, 2019
Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Dzisiejsze dni to nieprzerwany proces rozprzestrzeniania się idei konsumpcjonizmu. Ludzie robią zakupy, nieprzerwanie i pragną mieć więcej i więcej. Niewiele wskazuje na to, iż wkrótce będzie zupełnie inaczej. Kupowanie luksusowych artykułów to także, lecz pozostają przecież jeszcze środki czystości, jedzenie – w skrócie – to, co jest nam potrzebne do egzystencji. Lwia część osób sprowadza swoje życie do ciągłego zabiegania i co za tym idzie, nie możemy poświęcić wiele czasu na chodzenie po galeriach. Dobrym wyjściem może stać się sklep internetowy – generujący dochody po ewentualnym sukcesie.
Sklep internetowy – dlaczego i jak?

Z pewnością kojarzymy wiele takich osób, nie mających w ogóle wolnego czasu. Robią zakupy w markecie raz na dwa tygodnie, by zaoszczędzić sobie notorycznego wychodzenia po niezastąpione produkty. Obecnie przykładowe sieci idą zdecydowanie dalej i gwarantują takim osobom dowóz zakupów pod drzwi.

Wyżej przywołana problematyka dotyczy zwłaszcza jednostek zapracowanych, przesiadujących latami w gabinecie. Nie pałają oni entuzjazmem, gdy trzeba udać się na świąteczny shoping. To właśnie oni chętnie sięgają wówczas po e-sklep oraz masowo zamawiają souveniry dla bliskich. Biorąc to pod uwagę – stają się oni naszą grupą docelową, jak widać na załączonym obrazku – bardzo szeroką.

Wiemy zatem jaki kluczowy cel uruchomienia e-sklepu, tym razem trzeba przemyśleć jak nasz sklep ma wyglądać. Nie ma sensu mieć wymagań z księżyca. Jeśli sklep internetowy ma Wam zagwarantować zauważalne zarobki, wtedy startujemy od tak zwanej analizy SWOT. Zbadanie silnych i słabych stron, perspektyw i zagrożeń to totalna podstawa. Odnosi się to zarówno do Waszego sklepu internetowego, jak również rywalizujących podmiotów. Powinniśmy dowiedzieć się jakie liczby osiągają, gdzie możemy uzyskać nad nimi przewagę.

Kolejna sprawa to określenie grupy docelowej. Wszystko zależy od naszych potrzeb. Powołany przez nas sklep internetowy może być dostosowany do Odbiorcy niedzielnego, który będzie mógł wybierać spośród wielu kategorii towarów, ale też przykładowo przyciągać do sklepu po pierwsze żeńskie grono, przez szeroką gamę kosmetyków do wyboru. Wszystko będzie zależeć od tego, jaki plan biznesowy przygotujecie. Dokładnie sprawdźcie, czy dysponujesz budżetem, pozwalającym na dotarcie do Odbiorców z całego kraju. Jest taka możliwość, że będzie musieli w pierwszej fazie ograniczyć się do konkretnego obszaru – np. miasta.

Nie wolno zapominać, iż stworzenie sklepu internetowego utożsamiamy z działalnością gospodarczą. Konieczne będzie podjęcie któregoś z tych działań:

Jeżeli otwierasz nową firmę, koniecznie trzeba zarejestrować działalność gospodarczą – przygotować wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym lub do Ewidencji Działalności Gospodarczej, uzyskać REGON w Urzędzie Statystycznym, przypilnować formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.

Gdy Twoja firma już działa, musisz jedynie nanieść zmianę w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), uzupełniając je o zapis dotyczący handlu w sieci.

Następna analizowana rzecz tyczy się produktów. Kiedy już zdecydujemy się czy nastawiamy się na coś wyspecjalizowanego, z hermetycznej działki, czy też produkty powszechne, wyrabiane na ogromną skalę, możemy się skupić na właściwym dobraniu dostawcy. Odpowiedzialność, punktualność i bycie godnym zaufania, to musi być grupa cech, na jaką trzeba zwrócić uwagę. Wiadomo, że czynnikiem kluczowym jest również przełożenie jakości na koszta. Wcale nie musi być tak, że oszczędzając zyskamy, a płacąc więcej z pewnością odniesiemy sukces. Dostawca już wybrany ? W kolejnym kroku wypada zredagować unikalne informacje dotyczące produktów. Ktoś spyta – czemu to takie ważne ?

Zagłębiamy się teraz w strefę promowania. Nie zdadzą egzaminu opisy przysłane przez producentów. Jeśli chcemy jak najszybciej czerpać profity z inwestycji, wówczas powinniśmy skierować uwagę na zredagowanie oryginalnych opisów – chwytliwe dla Klientów, ale oprócz tego – zoptymalizowane pod SEO, żeby wyszukiwarka taka jak Google traktowała te opisy jako unikalne. Jeżeli nasza treść była już wcześniej gdzie indziej – nasza wyrocznia oceni Was negatywnie i nie uzyskamy wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcemy oszczędzić czasu i zyskać dobrą jakość opisów, wówczas warto zatrudnić renomowanego specjalistę od SEO, który przygotuje je za nas.

Sprawy związane z produktami już za nami – przyszła kolej na wprowadzenie właściwych systemów płatności. Do popularnych możemy zaliczyć:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Bez wątpienia będziemy chcieli także dać Nabywcom uregulowanie należności przy odbiorze oraz z góry. Kluczową sprawą jest to, aby serwis płatności był odpowiednio zabezpieczony– najlepiej szyfrowaniem. Bezpieczeństwo transakcji z pewnoscią wpłynie pozytywnie na zaufanie Odbiorców.

Sklep internetowy – kwestie techniczne

Koncepcja jest, otoczenie konkurencyjne przebadane, mamy nakreślony plan biznesowy i odpowiednio spreparowane pod sprzedaż towary? Przejdźmy zatem do spraw związanych z zapleczem technicznym.

Dobór oprogramowania nie potrwa pięć minut, gdyż może zdecydować o sukcesie sklepu. Polecamy nie robić tego na własną rękę, tylko posiłkować się wiedzą ekspertów. Niektórym starczy chociażby bezpłatny software, ale gdy realizujemy bardzo ambitny projekt lepiej przeznaczyć środki na full serwis, a nawet na indywidualne oprogramowanie.

Domena może być dawana w parze z oprogramowaniem, ale też nie zawsze. Jeżeli tak nie będzie – to wtedy będzie trzeba takową zakupić. Powinna być prosta, rzucająca się w oczy i łatwa do zapamiętania przez Klienta, aby mógł ją bez kłopotu przywołać w rozmowie z przyjacielem .

W temacie hostingu szczególnie skupiamy się na rozmiarze i limitach związanych z transferem – hosting rzecz jasna musi być dostosowany do wielkości i zakresu działania naszego sklepu. Nie polecamy używania darmowych hositngów – narzucają one zbyt wiele obostrzeń, negatywnie wpływających na naszą pracę.

Strony WWW

Komentarze są wyłączone.